Czy szafki osobiste to zawsze dobry pomysł?

/

Aby pracownicy mogli czuć się komfortowo w swoim środowisku pracy, muszą mieć gdzie przechowywać swoje rzeczy osobiste, takie jak torby, płaszcze itp. Jak to osiągnąć, aby płaszcze nie leżały na oparciach krzeseł, a torby nie leżały pod biurkami, stwarzając zagrożenie dla bezpieczeństwa i ochrony?

Wiele firm decyduje się na przydzielenie każdemu pracownikowi osobistej szafki, w której przez cały dzień może bezpiecznie przechowywać swoje rzeczy osobiste. Szafki te znajdują się zwykle w przedniej części biura lub w innym pomieszczeniu, a klucz do nich ma tylko sam pracownik. Jest to dobry sposób na zapewnienie bezpieczeństwa, ale co zrobić, jeśli nie chcesz, aby w Twoim biurze pojawiły się szafki?

Szafki nie są jedynym dobrym pomysłem, ponieważ można je łatwo wyposażyć w boczne szafki do przechowywania. Małe szafki mogą być zamykane na klucz i mogą być przydzielone pracownikowi na jego torbę itp. Można też wybrać biurko z zamykaną szufladą, w której można przechowywać torby i inne przedmioty.

Nie zawsze trzeba kupować nowe meble biurowe, jeśli chce się zapewnić pracownikom miejsce na rzeczy osobiste, wystarczy pomyśleć nieszablonowo i upewnić się, że cokolwiek to jest, ma zamek.

Czy masz jakieś inne pomysły na ten temat?